Jedna od najčešćih aktivnosti poslovnih subjekata je zasigurno proces kreiranja faktura, ponuda, predračuna i računa koji su neophodni za pravilnu, sigurnu i uspješnu saradnju između partnera.
Iako proces sam po sebi ne izgleda toliko komplikovano, oduzima dosta vremena. Sa ciljem rješavanja ovog problema sa kojim se susreću svi poslovni subjekti, platforma Economico u svojoj ponudi nudi modul Invoicing koji ubrzava i pojednostavljuje proces kreiranja potrebnih dokumenata, te interno praćenje kretanja prihoda i rashoda.
Dinamičnost poslovnog okruženja i nepredvidive okolnosti koje u svakom
trenutku mogu da se dese svakom poslovnom subjektu, rezultiraju povećanjem
potrebe i obaveze za potpunom kontrolom nad svojim poslovanjem u onim
oblastima gdje je to moguće.
Povećajte vašu produktivnost, ubrzajte svoje poslovne procese i uštedite vrijeme i novac. Popis inventure robe i popis osnovnih sredstava jesu procesi koji se mogu vršiti dnevno, sedmično, mjesečno, kvartalno, polugodišnje ili godišnje. Vrijeme popisa zavisi od biznisa kojim se pravna lica bave.